Translate

środa, 30 stycznia 2013

Kolorowo mi........

               Zima ,zima , zima ,końca nie widać! Już ta biel za oknami mnie przytłacza:-( Tak w ogóle to nie lubię zimy.Moją ulubioną porą roku jest wiosna .Brakuje mi tej zieleni ,pięknych kolorowych kwiatów.Świeżości w powietrzu. Dlatego też  szyję w wiosennym klimacie ,kolorowe szaraki, kilka podkładek ,nowe serducha :-)zresztą zobaczcie sami .
                                                                 
                                      Oto mała fotorelacja .

                      





      Serwetki ,podkładki wykonane z tkanin ,które ostatnio prezentowałam.
Tace wykonane metodą schabby chic z nadrukiem .






 Nie próżnuję, zabrałam się również do przemalowania moich mebli w sypialni.Na razie zrobiłam szafkę nocną i lampę, na resztę zabrakło mi natchnienia:-)






               




   Mały zestaw do kuchni  z retro dzbanuszkiem i filiżanką.


                  Wszystkie artykuły dostępne  w Wiejskiej Chacie ,zapraszam serdecznie .






                                Pozdrawiam Ania





3 komentarze:

  1. Twoje szaraczki sa niezwykle urocze, napatrzec sie nie moge :)
    Szafka w sypialnie pieknie wyglada, moja czeka na pedzel i farbe ale jak zwykle czasu brak.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie komentarze wprawiają mnie zawsze w dobry nastrój,dziękuję Ateno:-)pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Witaj Aniu, cudowne rzeczy. Wszystko w takiej pastelowej kolorystyce.
    Króliczki urocze. Ciekawe jak wyjdą te inne.
    Za raz wysyłam Ci wiadomą rzecz.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń