Translate

piątek, 26 października 2012

Pracowity tydzień

                        Witajcie kochani, jak Wam minął tydzień?  Mi bardzo pracowicie.
Przez cały tydzień pogoda była paskudna :-(  i co tu robić? A ,że małymi kroczkami zbliżamy się do świąt to postanowiłam zabrać się za przygotowywanie dekoracji  świątecznych.
Oczywiście zaczęłam od moich ulubionych aniołków.  Myślę ,że będą uroczą ,przytulną i nastrojową dekoracją domu :-)











     Teraz muffiny  z decou:-)








   Jak  widać na zdjęciach w dekoracjach dominuje kolor czerwony .Właśnie z tym kolorem kojarzą mi się  święta :-)Poza tym jest bardzo radosny i ciepły.
   Oczywiście różne są gusta ,dlatego też następna prezentacja  moich prac będzie  w różnorodnej kolorystyce (biel , zieleń,brąz). Zapraszam więc do obserwowania mojego bloga.


     I już na koniec, chciałam się Wam pochwalić  moim nowym nabytkiem . Długo oczekiwany , wymarzony wypoczynek..Hura  Hura Hura...............



A teraz czas na wolne, zaczął się weekend ,wszystkiego dobrego i  do miłego:-)


pozdrawiam Ania



1 komentarz: