Translate

poniedziałek, 8 października 2012

Mój dom






            W dzisiejszym poście pragnę zaprezentować kilka fotek z mojego domu.
Uwielbiam mój dom :-) i zmiany które w nim cały czas zachodzą :-) dzięki moim inspiracjom.

  

    Szafa w nowej odsłonie . Stara szafa z Ikei ,wysłużona przez moje dzieciaczki ,wylądowała jako grat w garażu.
    W końcu w chwili przypływu  mojej weny twórczej, przemalowana i ozdobiona,
     znalazła swoje godne miejsce w łazience.




                    Tablica ,którą wykonałam ze względu  na ilość czasu jaki spędzam w kuchni:-)
                     




                                     Moja ulubiona skrzynia na bibeloty i dekor ścienny.
                   

                                             Najpiękniejsza dekoracja salonu -STARY ZEGAR
                                             A obok  skrzyneczka z decoupage na przepisy kuchenne:-)
                                            Zawsze moje przepisy były w kilku miejscach :-(Teraz wreszcie mają jedyne
                                             miejsce w kuchni.



Pozdrawiam cieplutko z mojego domu:-)  Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz