Translate

niedziela, 24 sierpnia 2014

Powrót





                            Witajcie Kochani ,nie wiem jak mam wytłumaczyć tą ogromną przerwę !Ostatni raz    kiedy tu zaglądałam to chyba w lutym? Upsss... strasznie dawno ! Nawał obowiązków ,który ostatnimi czasami na mnie spadł,wypalił mnie całkowicie :-( podziwiam te ,wszystkie zdolne kobietki ,które łączą obowiązki domowe ,zawodowe ze swoją pasją i tworzą piękne rzeczy.
         Myślę jednak ,że i ja z nowym rokiem szkolnym ,razem z moimi dziećmi  wezmę się ostro do pracy i nadrobię tą przerwę..
Dzisiaj pokażę  Wam zająca , którego ostatnio zrobiłam dla pewnego maluszka o imieniu Staś.
Zając wykonany jest w stylu marynistycznym,(mój ulubiony styl ,dla chłopca).

                               Pozdrawiam Was gorąco  w letnim klimacie ;-)




                                                  A to  torba na zająca:-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz